Загальні положення

  1. Заняття складається з деякої кількості сторінок і системи переходів між ними відповідно до таблиць розгалуження
  2. Кожна сторінка містить деякий навчальний матеріал і, як зазвичай, закінчується тестовим завданням. Тому сторінку Заняття ще називають сторінкою тестового завдання. Для тестових завдань створюється певний набір варіантів відповіді.
  3. Для тестових завдань типу Есе варіанти відповідей не передбачаються. Використовуються тільки оцінки, коментарі та вказівки переходу на іншу сторінку.
  4. Кожна відповідь може супроводжуватися невеличким текстовим повідомленням, яке показується при обранні відповідного варіанту відповіді. Таке тестове повідомлення названо коментарем.
  5. З кожним варіантом відповіді зв'язується певний перехід на сторінки Заняття. Перехід може бути відносним (ця сторінка, наступна сторінка, попередня сторінки) або абсолютним (будь-яка сторінка заняття або його кінець).
  6. За замовчуванням, перший варіант відповіді тестового завдання зв'язаний з переходом до наступної сторінки Заняття, а наступні з переходом на цю ж саму сторінку. Переходи визначають порядок показу сторінок студенту. Якщо у Занятті створено кластер, то у його межах можна створити переходи до будь-якої сторінки або до його кінця. За межами кластеру такі переходи показуватися не будуть. Виконати переорієнтацію переходів можна у будь-який час.
  7. Послідовність сторінок у Занятті задається логічною послідовністю, яка визначається викладачем. Послідовність може бути змінена шляхом переміщення сторінок у межах Заняття.
  8. Заняття має також навігаційну послідовність. Ця послідовність визначається індивідуальними здібностями студента і може дуже відрізнятися від логічної послідовності (хоча, коли відповіді студента на тестові завдання вірні, навігаційна та логічна послідовності співпадають). Викладач має можливість переглядати сторінки за навігаційною послідовністю.
  9. Варіанти відповідей тестових завдань, за звичай, показуються студентам за випадковим порядком. Для кожного перегляду сторінки тестового завдання буде свій порядок показу варіантів відповідей. Виключенням є тестове завдання вибору відповідності. Тут порядок показу відповідей не змінюється, а показується так, як його задав викладач.
  10. Кількість варіантів відповідей може відрізнятися від сторінки до до сторінки. Наприклад, деякі сторінки можуть мати відповідь типу вірно/невірно, а інші одну вірну і декілька невірних.
  11. Заняття дозволяє створювати сторінки без будь-яких відповідей. Для переходу на наступну сторінку студенту буде показане посилання Продовжити.
  12. Якщо оцінювання виключене, то при проходженні Заняття коректні відповіді забезпечують перехід до наступної сторінки у відповідності до логічної послідовності, некоректні - до цієї або попередньої сторінок.
    Якщо оцінювання включене, то оцінка відповіді визначається числом балів, які встановлені при створенні варіанту відповіді. Значення оцінки показується також у відсотках від загального числа балів Заняття.
  13. Сторінка тестового завдання може містити кілька коректних варіантів відповіді. Наприклад, якщо два варіанти відповіді забезпечують перехід на наступну сторінку, то обидва варіанти вважаються коректними. При цьому коментарі, які показуються студентам, можуть бути різними.
  14. При перегляді Заняття викладачем в режимі редагування, коректні відповіді будуть підкреслені.
  15. Сторінки таблиць розгалуження являють собою прості сторінки, що містять посилання на інші сторінки Заняття. Зазвичай Заняття починається зі сторінки таблиці розгалуження, що впливає на вигляд меню Заняття Зміст заняття.
  16. Кожне посилання сторінки таблиці розгалуження складається із двох компонентів - опису і заголовка сторінки, на яку здійснюється перехід.
  17. Таблиця розгалуження фактично ділить Заняття на ряд гілок (або секцій). Кожна гілка може містити певну кількість сторінок (зазвичай, які мають відношення до однієї теми). Гілка, зазвичай, закінчується сторінкою, яку названо Кінцем гілки. Це особлива сторінка, яка повертає студента до сторінки таблиці розгалуження.
  18. Заняття може містити декілька таблиць розгалуження. Наприклад, доцільно структурувати Заняття так, щоб спеціалізовані підгілки перебували усередині основної предметної гілки.
  19. Важливо дати студентові уявлення про обсяг Заняття. Це можна зробити шляхом включення у головну таблицю розгалуження посилання Кінець заняття. Цей перехід покаже останню сторінку Заняття. Альтернативою вище сказаному є звичайне проходження заняття до кінця заняття (відповідно логічної послідовності).
  20. Якщо у налаштуваннях Заняття замовлене оцінювання в положенні "Ні" і Заняття включає одну або більше таблиць розгалуження, доцільно встановити параметр "Мінімальна кількість сторінок, яка враховується при оцінюванні" до розумного значення. Ця кількість буде визначати мінімальне число сторінок тестових завдань, яке буде враховуватися при розрахунку оцінки за Заняття. Якщо не встановлювати значень, то студент, переглянувши одну гілку Заняття і вірно відповівши на всі питання, отримає вищий бал.
    Якщо в положенні "Так", оцінка проходження Заняття визначається на основі кількості балів коректних відповідей по відношенню до загальної кількості балів Заняття.
  21. Далі, якщо замовлене оцінювання в положенні "Ні" і представлена таблиця розгалуження, то студенту буде надана можливість багатократного проходження гілки розгалуження. Проте, оцінюватися будуть тільки відповіді першого проходження. Кількаразові відповіді на одне і теж питання не будуть збільшувати оцінку. Для того, щоб студент мав реальне уявлення про стан проходження Заняття, йому на сторінці таблиці розгалуження буде показана кількість сторінок тестових завдань гілки, кількість коректних відповідей та оцінка, яку вони отримали.
    Якщо в положенні "Так", то студент може повторно відповідати на тестове запитання, якщо навігаційна послідовність дозволяє це зробити (максимальна кількість спроб більше, ніж 1). Щоб запобігти цьому, треба встановити число спроб рівне 1.
  22. Кінець Заняття досягається або безпосереднім переходом на нього за допомогою встановлених посилань, або переходом на останню сторінку відповідно до логічної послідовності. Якщо замовлене оцінювання знаходиться у положенні "Ні" і досягнуто кінця Заняття, студенту показується вітальне повідомлення і його оцінка. Оцінка це (кількість вірних відповідей / кількість переглянутих сторінок тестових завдань) оцінку Заняття. Якщо замовлене оцінювання знаходиться у положенні "Так", оцінка це бали, які представлені як відсотки від загальної кількості балів Заняття (тобто, 3 бали коректних відповідей при загальної кількості у 3 бали дадуть оцінку 100%).
  23. Якщо кінець Заняття не досягнуто і проходження обірвалося, то при повторному проходженні студент буде поставлений перед вибором, почати проходження знову або продовжити зі сторінки останньої вірної відповіді.
  24. Якщо для Заняття встановлено декілька спроб проходження, то викладач має можливість вибору використати кращу або середню оцінку за Заняття.
  25. Кластер - являє собою будь-яку кількість сторінок тестових завдань, із яких одна або більше можуть бути показані випадковим образом. Кластер повинен закінчуватися встановленим кінцем для коректного оцінювання Заняття, інакше кінець кластеру розглядається як кінець Заняття. Сторінки тестових завдань в межах кластеру випадковим образом вибираються за допомогою переходу "Випадкова сторінку в межах гілки". Сторінки тестових завдань в межах кластеру можуть зв'язуватися переходом (посиланням) до кінця кластеру, для виходу з нього, або переходом на непереглянуту сторінку в межах кластеру, або на будь-яку іншу сторінку Заняття. Використання кластерів дозволяє створення сценаріїв з елементами випадковості.

Перелік усіх файлів допомоги
Показати сторінку допомоги мовою: English