Вимоги до оформлення модуля-секції електронної дисципліни
Модулі-секції електронної дисципліни відповідають заліковим модулям навчальної дисципліни.
Положенням про організаційне та методичне забезпечення навчальної дисципліни встановлює (п. 2.1.8.3), що основними структурними елементами залікового модуля є:
- назва (тема);
- мета;
- вимоги до знань та умінь, які студент має отримати за результатами вивчення модуля;
- розподіл навчального навантаження студента на контактні години, години самостійної роботи та години контрольних заходів;
- теоретичний та методичний матеріал, вивчення якого достатньо для досягнення результатів навчання;
- перелік індивідуальних завдань для самостійної роботи;
- критерії оцінювання результатів навчання студента.
Виходячи з цього кожна модуль-секція електронної дисципліни повинна мати структурні елементи, які б відповідали вище переліченим структурним елементам залікових модулів.
Структурні елементи модуль-секцій електронної дисципліни формуються за допомогою модулів діяльності програмного комплексу Moodle, характеристика яких надана у ресурсі "Дидактичні засоби програмного комплексу Moodle" (модуль 02). Положенням про організаційне та методичне забезпечення навчальної дисципліни рекомендованими до використання модулями діяльності є:
- РЕСУРСИ:
- нотатка (labels);
- HTML-сторінка (HTML page);
- файл, веб-сторінка (files and web pages);
- ЗАВДАННЯ:
- Індивідуальне завдання (assignment);
- Заняття (lesson);
- Тест (quiz);
- Форум (forum) та інші.
На наступному рисунку показано варіант реалізації модуль-секції четвертого залікового модуля чинної електронної дисципліни.
Основними елементами цієї модуль-секції є:
- назва та мета залікового модуля (елемент 1) - створено шляхом використанням модуля "Нотатка";
- теоретичний та методичний матеріал залікового модуля (елементи 2) - створено шляхом використання модуля "HTML-сторінка";
- діяльність по засвоєнню навчального матеріалу залікового модуля (елемент 3) - створено шляхом використання модуля "Заняття";
- діяльність з виконання індивідуального завдання самостійної роботи (елемент 4) - створено шляхом використання модуля "Індивідуальне завдання";
- діяльність з перевірки знань та вмінь шляхом тестування (елемент 5) - створено шляхом використання модуля "Тест".