Про те, хто головний на телебаченні, та як треба писати про релігію в журналістиці сьогодні розповідав Руслан Кухарчук, президент Асоціації журналістів, видавців та мовців − «Новомедіа».
Для студентів та викладачів Інституту журналістики та масової комунікації відомий тележурналіст провів майстер-клас на тему «Медіа менеджмент» та «Релігійна тематика у світських ЗМІ».
Руслан Кухарчук, як досвідчений ведучий, розповів присутнім про медіа менеджмент та адміністрування цього процесу: хто за що відповідає. Окрім цього, автор майстер-класу для майбутніх журналістів пояснив найпопулярніші терміни, які вживаються на телебаченні.
«Компетентний журналіст має бути просвітленим у релігійному плані» - зауважив Руслан Кухарчук. З цією метою організатори «Новомедіа» планують найближчим часом видати своєрідний путівник, щоб розтлумачити релігійні аспекти в різних конфесіях. Всі, хто побачив, почув та прочитав про релігію у всіх її проявах можуть зайти на сайт www.novomedia.org та розповісти про це. Руслан наголошує, що ця інформація аналізуватиметься та служитиме для уникнення негативних тенденцій. За словами журналіста, метою цієї акції є не констатація негативних аспектів, а допомога в їх уникненні. Тим,хто бажає створити матеріал на релігійну тематику , пропонуються герої або консультація експертів.
Під час зустрічі студенти отримали корисну інформацію, яка допоможе кожному майбутньому журналісту зорієнтуватися у медіа менеджменті та релігійній тематиці сучасних ЗМІ.
Людмила Мілежик, студентка 1-го курсу, ІЖМК.
- 2069 reads