Переважна більшість матеріалів українських ЗМІ про європейську інтеграцію зазвичай висвітлюють офіційні дипломатичні події та за жанром є новинними повідомленнями, які лише відтворюють зміст офіційних заяв і прес-релізів. Тому часто інформацію про європейську інтеграцію самі журналісти сприймають як суху й нецікаву читачу, слухачу чи глядачу.
Насправді європейська тематика дуже широка, завдяки чому висвітлювати її можна регулярно навіть у невеликій місцевій газеті. Нечисленні поки що позитивні приклади свідчать, що тема європейської інтеграції може бути цікава і для аудиторії центральних телеканалів, і для читачів місцевої преси, і для загальносуспільних, і для нішевих тематичних видань.
Мало того, достатньо невеликих професійних навичок, знань та бажання, аби журналіст міг готувати цікаві матеріали, яких не матимуть ЗМІ-конкуренти. Таким чином, завдяки виходу на європейську тематику ЗМІ може здобути конкурентну перевагу.
Європейська програма Міжнародного фонду “Відродження” спрямовує цей конкурс на навчання журналістів цікаво висвітлювати європейську інтеграцію і таким чином зростати професійно та допомагати своїм ЗМІ розширювати тематику й аудиторію.
Мета конкурсу – розвинути у представників ЗМІ вміння й навички цікаво висвітлювати тематику європейської інтеграції (шляхом проведення тематичних тренінгів).
Проект має передбачати проведення серії навчальних заходів (тренінгів) відповідно до визначеної методики за участю фахових тренерів для набуття журналістами вмінь і навичок, необхідних для цікавого висвітлення європейської інтеграції.
Учасники конкурсу: громадські організації, освітні установи.
Цільові аудиторії тренінгів: редактори та кореспонденти центральних і місцевих електронних, друкованих, Інтернет-ЗМІ, блогери / дописувачі онлайн-платформ (“нових медіа”).
Вимоги до проектних пропозицій
• чіткий механізм (спосіб і критерії) відбору учасників тренінгів;
• чітке окреслення цільової аудиторії (редактори чи кореспонденти / журналісти, всеукраїнських чи місцевих ЗМІ, друкованих чи електронних ЗМІ, традиційних чи нових ЗМІ, загальносуспільних чи тематичних ЗМІ);
• аналіз потреб аудиторії та обґрунтування методики навчання;
• практична орієнтованість занять – із вивченням найкращих (українських та іноземних) практик висвітлення європейської інтеграції, виконанням практичних завдань у різних жанрах, пошуком цікавих тематик та історій по темі;
• механізми заохочення та підтримки журналістів у їхній роботі після завершення тренінгів;
• список залучених викладачів / тренерів, їхні CV та листи про згоду взяти участь у проекті (у разі залучення зовнішніх тренерів);
• механізм оцінки ефективності тренінгів і сталості результатів проекту;
• організація-аплікант повинна мати досвід проведення тренінгів (досвід навчання саме журналістської аудиторії буде додатковою перевагою).
Останній термін подання проектних пропозицій – 14 червня 2013 року.
Оголошення результатів конкурсу – 22 липня 2013 року.
Максимальний розмір гранту – 120 000 грн. (оптимальний розмір гранту – 80 000 грн.).
Загальний бюджет конкурсу – 400 000 грн.
Зверніть увагу!
• Для участі в конкурсі слід надсилати проектні пропозиції, оформлені винятково за аплікаційною формою цього конкурсу.
• Проектні пропозиції з додатками слід подати у друкованому вигляді українською мовою у 2 примірниках (1 оригінал та 1 копія), а також в електронному вигляді (обов’язково) (не більш ніж 3 Мб).
• Надісланих після 10 червня проектних пропозицій не розглядатимуть.
• Фонд не надає грантів політичним партіям, релігійним громадам і фізичним особам.
• Остаточне рішення щодо проектної пропозиції перегляду не підлягає. Причин відмови в підтримці проектної пропозиції не повідомляють.
- 2018 reads