За підсумками проведення ХХІІІ Міжнародної наукової конференції студентів і молодих учених “Наука і вища освіта” в Класичному приватному університеті майбутні рекламісти поділилися результатами не лише практичної, а й наукової діяльності.
Як, вже за доброю традицією університету, студентство зі всього міста збирається у стінах ВИШу аби поділитися своїми науковими доробками, так щороку студенти напряму “Реклама та зв’язки із громадськістю” плідно працюють в рамках секції “Соціально-комунікативні технології: сучасні тенденції та перспективи розвитку”.
На засіданні секції завжди представлені розробки різної наукової тематики. Не виключенням стали і цьогорічні доповідачі. Студенти обмінялися досвідом, отриманим під час складання своїх наукових робіт. Зокрема присутні обговорили тенденції стереотипізації в рекламній комунікації (Пейрік Д.М., студентка ІІ курсу ІЖМК), динаміку розвитку та жанрові трансформації реклами на українському телевізійному ринку (Тимощук В.М., студентка ІІ курсу ІЖМК), рекламну кампанію ВНЗ у контексті формування позитивного іміджу (Глущенко Г.В., студент IV курсу ІЖМК), Сатирично-гумористичну складову сучасної телевізійної реклами (Долинна О.А., студентка IV курсу ІЖМК), міфологізацію масової свідомості як структурний елемент рекламної комунікації (Назаренко С.В., студентка ІІ курсу ІЖМК) та інших. Доповіді останніх всі присутні визнали найкращими та відзначили грамотами від Класичного приватного університету.
Під час конференції студенти виступили з цікавими доповідями за основними проблемами, які на їх думку важливі в розвитку реклами. Загалом конференція була проведена у веселій та товариській атмосфері. Студенти із задоволенням розповідали про актуальні проблеми сучасної реклами та обговорювали подальші етапи розвитку медіа в регіоні та Україні.
Натхненні науковою діяльністю
студенти ІІ курсу напряму
“Реклама та зв’язки із громадськістю”
Назаренко С.В.
Пейрік Д.М.
Тимощук В.М.
- 1883 reads