Все починається зі слова…

Мода не завжди дорівнює якості! Поки одні «ламають» себе, а інші критикують зниження професійного рівня журналістики, «МедіаВишкіл» пропонує школярам і школяркам помандрувати країною ЗМІ.
А що ви знаєте про «блакитний екран», окрім того, що там танцюють, співають і фокуси показують? У встановлений програмою час крутять новини, а потім запускають «мильний» серіал, реаліті-шоу чи стрілялки. 

 

 

Цієї п’ятниці, 25-го березня, у стінах Інституту журналістики і масової комунікації говорили про журналістику у чистому вигляді. Інакше й бути не може, адже у нас у гостях професійний журналіст, керівник «Громадське ТБ. Запоріжжя» Тарас Білка. Проект, що створений самими журналістами, які працюють для аудиторії, уникаючи заангажованих власників чи політичних структур – гарний приклад якісної телевізійної журналістики. 

Тарас сам по собі цікава і креативна особистість, а тому вишкільнятам було про що з ним поговорити. Вічні питання – де шукати інформацію, як з нею працювати, як лишитися незаангажованим, як стрімити і при цьому тримати аудиторію, де шукати героїв… і таких «де» та «як» назбирався цілий «букет». Особливість «Громадського» у тому, що його створюєте ви! Тож, у випадку «гарячої» теми чекайте «Громадське» на своїй малій Батьківщині.
А ми йдемо далі, знайомитися зі специфікою роботи журналіста-розслідувача. Цією темою «живе» наш наступний медіатренер – засновник і головний редактор «Наші гроші. Запоріжжя» Юрій Сидоров.
У когось журналіст-розслідувач асоціюється із розвідником, у декого вимальовується картинка «шпигуна», який розставив скрізь «жучки» і все – у курсі всіх подій. Насправді, професіоналізм вимірюється не кількістю «шпигунських принад», а якістю роботи. Спілкуючись із журналістом-практиком вишкільнята з головою занурились у світ розслідування. Можливо, дехто із них всерйоз задумався про цей нелегкий, але корисний напрям журналістики.

Світ медіа цікавий і в той же час небезпечний. Тому, сьогодні потрібно вміти критично сприймати інформацію та бути медіаграмотним. А ми щиро вдячні медіатренерам, які знайшли час у своєму розкладі, аби поділитися досвідом з підростаючим поколінням журналістів. 
На сьогодні подорож сторінками ЗМІ закінчено. Далі буде. Перевіряйте інформацію, не поширюйте фейки, любіть свою роботу і тоді робота полюбить вас.

Ірина Ярко,
Фото: Роман Коробський