Ви знаєте як липа шелестить? А як писати про судово-правову реформу?

Сертифіковані тренери Інна Пенчук, професор, доктор наук із соціальних комунікацій, Вікторія Ковпак, доцент, к. соц. ком. та Алла Кліщ, старший викладач кафедри журналістики, реклами та соціальних комунікацій ІЖМК знають як писати про судово-правову реформу завдяки дводенному тренінгу від Академії української преси (АУП) за підтримки Фонду Фрідріха Науманна за Свободу, що пройшов в готелі «Театральний» з 26 по 27 жовтня. Мета тренінгу – підвищити якість журналістських матеріалів із висвітлення судової реформи, говорять медіатренери АУП. Також захід відвідали студенти 2 та 4 курсів у межах підготовки до щорічного конкурсу відео матеріалів „Репортер Відкритого Суду”.

 

Два дні були насичені інформацією та практичними завданнями. Перетворення в судово-правовій системі та етапи реформування презентував для присутніх Маркіян Галабала, кандидат юридичних наук, експерт Реанімаційного пакету реформ (РПР), заступник голови ТСК з перевірки суддів. Експерт консультував та пояснював правові колізії, що виникають під час роботи журналістів.
Андрій Юричко, медіатренер, кандидат філологічних наук, асистент кафедри періодичної преси КНУ імені Тараса Шевченка, наповнив тренінг прикладами із власного досвіду та практики не лише українських журналістів, але й зарубіжних.

Блок практичних завдань «Як створити публікацію з правовим аналізом, цікаву для аудиторії» та аналіз типових помилок при висвітленні правової тематики презентувала Тетяна Іванова, керуюча партнерка АУП, медіаексперт та бізнес-тренер, доктор педагогічних наук. На другий день відбулась презентація практичного завдання та обговорення індивідуальних журналістських матеріалів медіатренерів та учасників тренінгу. 
За результатами семінару, учасникам були вручені сертифікати, що підтверджують знання і набуті навички.
Викладачами кафедри ЖРСК заплановані тренінги для студентів Інституту журналістики і масової комунікації для презентації соціально-значущої інформації про судову реформу.

Кафедра журналістики, реклами і соціальних комунікацій.