«З любов’ю до рідного краю»: майстер-клас для школярів провели в Інституті економіки

У минулому навчальному році Департамент освіти і науки Запорізької міської ради започаткував проведення Міського конкурсу відеороликів «З любов’ю до рідного краю», участь в якому взяли більше сотні учнів запорізьких шкіл. Цього року організацією конкурсу спільно з науково-методичним центром департаменту освіти і науки займаються Інститут економіки Класичного приватного університету та Запорізька академія «Шаг». 8 грудня в актовій залі КПУ відбувся перший майстер-клас, до участі в якому було запрошено відомого журналіста, телеведучого, а наразі директора «Телеканалу Z» Дмитра Веліканова.

 

Як зняти якісний відеоролик: визначитися з темою, написати сценарій, перевтілитись у героїв, озвучити все це, а потім змонтувати – навчали охочих  на майстер-класі «Популярний відеоролик – від ідеї до втілення». Дмитро Веліканов розповів про специфіку роботи на телебаченні, ознайомив з класифікацією відеороликів і особливостями їх створення та пообіцяв найбільш  активним конкурсантам організувати екскурсію до «Телеканалу Z».

Також своїм досвідом  із юними учасниками конкурсу ділилася заступник директора Інституту економіки, член Національної спілки журналістів України Еліна Волотко: «Телебачення – це частина мого життя, і тому я дуже рада можливості Інституту економіки долучитися до проведення конкурсу відеороликів.. Впевнена, що всі конкурсанти нададуть членам журі високоякісні та креативні роботи. Адже номінації цього року дуже цікаві: «Любов до країни – очима дитини», «Економіка зростання – підприємства - лідери», «Я змінюю країну на краще», «Запоріжці, якими пишається рідне місто».  15 та 22 грудня відбудуться чергові майстер-класи в Академії «Шаг»,  де учасників конкурсу будуть знайомити вже з технічними тонкощами монтажу та озвучування відеоробіт.

Андрій Білюк, директор Інституту економіки: « Хочу привітати усіх школярів з тим, що  II Міський конкурс відеороликів  «З любов’ю до рідного краю» успішно стартував. Компетентне журі готове до роботи. Наприкінці березня ми будемо обирати кращі роботи. На фіналістів конкурсу чекають призи та багато приємних сюрпризів від організаторів. Хочу лише нагадати, що завдання учасників - не тільки виготовити якісний відеопродукт, а й розкрити тему. Любов до країни - це не тільки  національні традиції, символіка, теплі почуття.  Ми хочемо в цих роботах побачити відповідь на головне запитання: що я особисто можу зробити для того, щоб моя країна була заможною, мої батьки жили щасливо, мої друзі були успішними та фінансово незалежними?  І хай переможе достойний!»