Саме тому цей день не залишився без уваги студентів-рекламістів Класичного приватного університету. З нагоди свята в Інституті журналістики і масової комунікації був відкритий конкурс «Соціальні проблеми очима реклами», який триватиме до 1 березня 2011 року.
Та не тільки це зібрало повний зал майбутніх журналістів, рекламістів, видавців та учнів старших класів шкіл Запоріжжя. До їхньої уваги були представлені пісні, презентації про особливості роботи рекламіста, веселий фільм про безтурботне студентське життя . А переглянувши роботи відомих рекламістів, що стали переможцями Канського фестивалю (найвища нагорода у сфері реклами), присутні переконалися, що реклама - це вид мистецтва.
Перед аудиторією виступила Інна Леонідівна Пенчук - завідувачка кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Інституту журналістики і масової комунікації. Вона привітала студентів зі святом та побажала творчих успіхів, для учнів - наголосила на правилах проведення конкурсу та важливості реклами у сфері вирішення соціальних проблем.
Сподіваємося, що День рекламіста стане традиційним святом в Інституті журналістики і масової комунікації Класичного приватного університету.
А від себе (журналістів) бажаємо рекламістам бути креативними, веселими, невтомними кожного дня.
Анна Тютюнник, студентка I курсу ІЖМК
– День рекламіста : креативно, весело.
– А вас відвідують геніальні ідеї.
http://virtuni.education.zp.ua/info_cpu/sites/default/files/3_2.jpg " alt="" /> - Майбутні рекламісти.
– Студентів вітає головний Рекламіст університету.
- 4644 reads