- Університет
- Загальна інформація
- Керівництво
- Ліцензування та акредитація
- Інститути
- Фаховий коледж КПУ
- Центр підвищення кваліфікації
- Філія у місті Кременчук
- Ресурси та сервіси
- Матеріально-технічне забезпечення
- Умови доступності для навчання осіб з особливими освітніми потребами
- Гуртожиток
- Спортивний комплекс
- Навчальний відділ
- Військова кафедра
- Психологічна служба
- Лабораторія експериментальної та практичної психології
- Навчально-практичний соціальний центр Класичного приватного університету
- Юридична клініка
- Туристичний клуб "Пілігрим"
- Бібліотека КПУ
- База відпочинку
- Перелік додаткових освітніх та інших послуг, їх вартість, порядок надання та оплати
- Наукова діяльність
- Міжнародна діяльність
- Мета та напрями міжнародної діяльності
- Нормативна база міжнародної діяльності
- Навчання іноземних громадян
- Програми культурно-академічного обміну
- Професійна практика студентів за кордоном
- Співробітництво з закордонними ВНЗ та організаціями
- Участь у міжнародних проектах
- Міжнародні програми
- Інформаційне повідомлення
- Про нас / Контакти
- Соціально-виховна, профорієнтаційна діяльність
- Якість освіти
- Новини
- Вступнику
- Студенту
- Науковцю
- Контакти
23 жовтня в усьому світі традиційно святкується День працівників реклами.
********
Саме тому цей день не залишився без уваги студентів-рекламістів Класичного приватного університету. З нагоди свята в Інституті журналістики і масової комунікації був відкритий конкурс «Соціальні проблеми очима реклами», який триватиме до 1 березня 2011 року.
Та не тільки це зібрало повний зал майбутніх журналістів, рекламістів, видавців та учнів старших класів шкіл Запоріжжя. До їхньої уваги були представлені пісні, презентації про особливості роботи рекламіста, веселий фільм про безтурботне студентське життя . А переглянувши роботи відомих рекламістів, що стали переможцями Канського фестивалю (найвища нагорода у сфері реклами), присутні переконалися, що реклама - це вид мистецтва.
Перед аудиторією виступила Інна Леонідівна Пенчук - завідувачка кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Інституту журналістики і масової комунікації. Вона привітала студентів зі святом та побажала творчих успіхів, для учнів - наголосила на правилах проведення конкурсу та важливості реклами у сфері вирішення соціальних проблем.
Сподіваємося, що День рекламіста стане традиційним святом в Інституті журналістики і масової комунікації Класичного приватного університету.
А від себе (журналістів) бажаємо рекламістам бути креативними, веселими, невтомними кожного дня.
Анна Тютюнник, студентка I курсу ІЖМК
– День рекламіста : креативно, весело.
– А вас відвідують геніальні ідеї.
http://virtuni.education.zp.ua/info_cpu/sites/default/files/3_2.jpg " alt="" /> - Майбутні рекламісти.
– Студентів вітає головний Рекламіст університету.
- переглядів: 4645