21 жовтня відбулось чергове засідання прес-клубу Інституту журналістики і масової комунікації. Цього разу його гостями стали топ-менеджери косметичної компанії "BREMANI" («Бремані») Ольга Ніжегородцева та Вікторія Романова і головний редактор газети «Місто на долонях» Віталій Васильович Воронюк.
Представники компанії розповідали про історію виникнення косметичного бренду, його особливості й тенденції просування на українському ринку. Всі пам’ятають відомий вислів: «Реклама – двигатель прогресса», тому німецька компанія «Бремані» вирішила просувати свій товар в Запоріжжі за допомогою рекламного видання «Місто на долонях».
Головний редактор газети запропонував студентам Інституту написати рекламний матеріал про компанію. Це чудова нагода як для студентів-рекламістів так і для студентів-журналістів навчитись писати рекламні матеріали, що теж вимагають особливої практики і хисту. «Студенти-журналісти мають тренуватись в написанні саме рекламних матеріалів, вчитись бачити в рекламодавцеві не лише його продукцію, а й цікаву, харизматичну особистість» - підкреслив Віталій Васильович.
Отже, чекайте на матеріал про компанію «Бремані» від студентів ІЖМК у наступному номері «Місто на долонях».
Дар’я Золотарьова
Студентка 3 курсу ІЖМК
- 2064 reads