- Університет
- Загальна інформація
- Керівництво
- Ліцензування та акредитація
- Інститути
- Фаховий коледж КПУ
- Центр підвищення кваліфікації
- Філія у місті Кременчук
- Ресурси та сервіси
- Матеріально-технічне забезпечення
- Умови доступності для навчання осіб з особливими освітніми потребами
- Гуртожиток
- Спортивний комплекс
- Навчальний відділ
- Військова кафедра
- Психологічна служба
- Лабораторія експериментальної та практичної психології
- Навчально-практичний соціальний центр Класичного приватного університету
- Юридична клініка
- Туристичний клуб "Пілігрим"
- Бібліотека КПУ
- База відпочинку
- Перелік додаткових освітніх та інших послуг, їх вартість, порядок надання та оплати
- Наукова діяльність
- Міжнародна діяльність
- Мета та напрями міжнародної діяльності
- Нормативна база міжнародної діяльності
- Навчання іноземних громадян
- Програми культурно-академічного обміну
- Професійна практика студентів за кордоном
- Співробітництво з закордонними ВНЗ та організаціями
- Участь у міжнародних проектах
- Міжнародні програми
- Інформаційне повідомлення
- Про нас / Контакти
- Соціально-виховна, профорієнтаційна діяльність
- Якість освіти
- Новини
- Вступнику
- Студенту
- Науковцю
- Контакти
ІЖМК інформує та рекламує
********
21 жовтня відбулось чергове засідання прес-клубу Інституту журналістики і масової комунікації. Цього разу його гостями стали топ-менеджери косметичної компанії "BREMANI" («Бремані») Ольга Ніжегородцева та Вікторія Романова і головний редактор газети «Місто на долонях» Віталій Васильович Воронюк.
Представники компанії розповідали про історію виникнення косметичного бренду, його особливості й тенденції просування на українському ринку. Всі пам’ятають відомий вислів: «Реклама – двигатель прогресса», тому німецька компанія «Бремані» вирішила просувати свій товар в Запоріжжі за допомогою рекламного видання «Місто на долонях».
Головний редактор газети запропонував студентам Інституту написати рекламний матеріал про компанію. Це чудова нагода як для студентів-рекламістів так і для студентів-журналістів навчитись писати рекламні матеріали, що теж вимагають особливої практики і хисту. «Студенти-журналісти мають тренуватись в написанні саме рекламних матеріалів, вчитись бачити в рекламодавцеві не лише його продукцію, а й цікаву, харизматичну особистість» - підкреслив Віталій Васильович.
Отже, чекайте на матеріал про компанію «Бремані» від студентів ІЖМК у наступному номері «Місто на долонях».
Дар’я Золотарьова
Студентка 3 курсу ІЖМК
- переглядів: 2065