До 10 березня проходив прийом однохвилинних відеороликів про дискримінацію на роботі або стереотипи, які стають її причинами. Відбір здійснювався на Міжнародний фестиваль соціальної реклами Molodiya Festival.
За словами організаторів: „метою конкурсу соціального ролику було підвищення обізнаності громадян щодо дискримінації та спонуканням людей боротися з нею”.
На конкурсі Інститут журналістики і масової комунікації Класичного приватного університету представляє студент 3-го курсу Максим Михайлов з відеосюжетом про типові ситуації на робочому місці.
За словами Максима, концепцією ролика стала історія, яка трапляється з усіма молодими спеціалістами після закінчення ВНЗ, коли на посаду беруть когось із „родини”.
Призовий фонд конкурсу складає 80 000 грн. За 1 місце переможець отримає 35 000 грн, за 2 – 20 000 грн, за 3 – 15 000 грн, спеціальний приз – 10 000 грн у номінації „Солідарність проти дискримінації”.
Результати конкурсу стануть відомі після 25 березня. Нагородження пройдуть у м. Києві, а поки вболіваймо за нашого студента.
Яніна Черніченко, студентка ІЖМК, 1 курс
- 1612 reads