Для співробітників Інституту економіки Класичного приватного університету концепція постійного пошуку нових знань, які необхідні як з професійних, так і з особистих навичків, стала вже правилом. Підвищенню майстерності викладачів сприяє спілкування з професійними тренерами. Наприкінці жовтня в Києві відбувся триденний практикум «Формула 1» за авторською технологією компанії «Liftmarketing».
«Стратегічний маркетинг», « Інтернет-маркетинг» – нові сучасні предмети які викладаються в Інституті економіки. Як створити системний і прибутковий бізнес за допомогою технологій інтернет-маркетингу, як збільшити продажі та організувати роботу з командою - на всі ці питання відповідали спікери київського практикуму. Маючи вже 11-річний підприємницький досвід і вивчивши кілька сотень бізнесів клієнтів, як то кажуть, «під мікроскопом».
Андрій Білюк, директор Інституту економіки: - Тренери компанії «Liftmarketing» сформували нову методологію, яку вже опанували на власних підприємствах. Вона називається «Цілісний розвиток бізнесу». Навчаючись у США в кращих світових фахівців із продажів і маркетингу, отриманим досвідом вони залюбки діляться з нами, й таке підвищення кваліфікації викладачів Інституту економіки однозначно буде корисним і для наших студентів.
- 1551 reads