- Університет
- Загальна інформація
- Керівництво
- Ліцензування та акредитація
- Інститути
- Фаховий коледж КПУ
- Центр підвищення кваліфікації
- Філія у місті Кременчук
- Ресурси та сервіси
- Матеріально-технічне забезпечення
- Умови доступності для навчання осіб з особливими освітніми потребами
- Гуртожиток
- Спортивний комплекс
- Навчальний відділ
- Військова кафедра
- Психологічна служба
- Лабораторія експериментальної та практичної психології
- Навчально-практичний соціальний центр Класичного приватного університету
- Юридична клініка
- Туристичний клуб "Пілігрим"
- Бібліотека КПУ
- База відпочинку
- Перелік додаткових освітніх та інших послуг, їх вартість, порядок надання та оплати
- Наукова діяльність
- Міжнародна діяльність
- Мета та напрями міжнародної діяльності
- Нормативна база міжнародної діяльності
- Навчання іноземних громадян
- Програми культурно-академічного обміну
- Професійна практика студентів за кордоном
- Співробітництво з закордонними ВНЗ та організаціями
- Участь у міжнародних проектах
- Міжнародні програми
- Інформаційне повідомлення
- Про нас / Контакти
- Соціально-виховна, профорієнтаційна діяльність
- Якість освіти
- Новини
- Вступнику
- Студенту
- Науковцю
- Контакти
Вчися в тих, у кого є чому повчитися!
********
Для співробітників Інституту економіки Класичного приватного університету концепція постійного пошуку нових знань, які необхідні як з професійних, так і з особистих навичків, стала вже правилом. Підвищенню майстерності викладачів сприяє спілкування з професійними тренерами. Наприкінці жовтня в Києві відбувся триденний практикум «Формула 1» за авторською технологією компанії «Liftmarketing».
«Стратегічний маркетинг», « Інтернет-маркетинг» – нові сучасні предмети які викладаються в Інституті економіки. Як створити системний і прибутковий бізнес за допомогою технологій інтернет-маркетингу, як збільшити продажі та організувати роботу з командою - на всі ці питання відповідали спікери київського практикуму. Маючи вже 11-річний підприємницький досвід і вивчивши кілька сотень бізнесів клієнтів, як то кажуть, «під мікроскопом».
Андрій Білюк, директор Інституту економіки: - Тренери компанії «Liftmarketing» сформували нову методологію, яку вже опанували на власних підприємствах. Вона називається «Цілісний розвиток бізнесу». Навчаючись у США в кращих світових фахівців із продажів і маркетингу, отриманим досвідом вони залюбки діляться з нами, й таке підвищення кваліфікації викладачів Інституту економіки однозначно буде корисним і для наших студентів.
- переглядів: 1552