«На рингу знань студенти Інституту журналістики»

Вчора, в Інституту журналістики і масової комунікації відбувся брейн-ринг.

У змаганні взяли участь 8 команд. Брейн-ринг проходив в 2 тури. В першому турі у команд була лише 1 хвилина на відповідь. В другому турі - майже вдвічі менше. Між двома основними етапами, аби учасники відпочили та зібралися з думками, студенти-рекламісти презентували найкращі світові рекламні ролики.

Окрім цього, усі присутні мали змогу побачити рекламу продукції «Adidas», яку створили  Анатолій Буглов та Андрій Сагач ( ДРК-109), саме з цим роликом студенти взяли участь в минулому році на фестивалі реклами в місті Києві. І хоча компанія «Adidas» не уклала багатомільйонний договір з хлопцями, та на нашу думку, це гарний старт для майбутніх акул реклами.

Другий тур був запеклий, адже часу залишалося все менше, а питання ставали все складнішими. Добігали останні секунди змагання і незаперечним лідером та переможцем стала команда «Менует». Саме в танку кмітливості, розуму та спритності студенти 4 курсу здобули заслужені грамоти та головний приз змагання - глобус.

Не знаю як ви, а я сподіваюсь, що глобус - це натяк на навколосвітню подорож, яку, можливо, отримають переможці наступного брейн-рингу. =)
Маю надію що цей жарт поліпшив вам настрій.

 

З вами був невтомний писака,
Лихолат Владислав
Студент 2 курсу групи ДЖ-110