Стратегія безпеки дорожнього руху

Проблема підвищення аварійності на українських автошляхах є актуальною як у країні в цілому, так і в Запоріжжі зокрема. Дорожньо-транспортна пригода, що сталася на дамбі ДніпроГЕСу 31 жовтня, нагадала про проблеми безпеки дорожнього руху на запорізьких дорогах.

Автори програми «По суті» (ЗОДТРК «Запоріжжя») оперативно відреагували на подію, присвятивши програму, яка вийшла в ефір 2 листопада, обговоренню питання безпеки дорожнього руху. До студії було запрошено експертів з Державтоінспекції, Облдержадміністрації, викладача автошколи, представників байкерівського клубу та автогонщиків. Крім того, було запрошено починаючих журналістів – студентів Інституту журналістики і масової комунікації Класичного приватного університету. Студенти мали нагоду долучитись до обговорення теми та поставити питання гостям студії наприкінці програми.

Про стан аварійності на дорогах доповів Андрій Топчий, представник Державтоінспекції. Він окреслив основні причини виникнення ДТП. Перше місце у цьому списку посідає перевищення швидкості, на другому – порушення правил обгону та маневрування і на третьому місці – низька культура пішоходів. Андрій Васильович порадив: «Водії, будьте взаємоввічливі!». І зазначив, що коли у водіїв з‘явиться повага один до одного та до пішоходів – стан аварійності на дорогах значно знизиться.

З думкою Андрія Топчого погодився президент запорізького клубу байкерів «Siiver star» Віталій EGOIST. Зокрема він зазначив, що є велика сукупність причин високої аварійності на дорозі. Але водії повинні пам’ятати: «Аби підвищити культуру на дорозі, кожен водій повинен почати з себе». Та коли у студії торкнулись питання ДТП за участі маршрутних таксі, думка Віталія з цього приводу була однозначною: «Водії маршруток – маніяки, їх треба остерігатись!». З чим не погодився Ігор Іщенко і став на захист водіїв «маршруток»: «Не завжди винен водій маршрутки! Адже за кваліфікацією водіїв категорії D пильно слідкують. Існує також чорний список водіїв, яких не допускають на рейси через помічені за ними порушення правил дорожнього руху». Віктор Бурчик поставив крапку у цьому питанні, наголосивши на тому, що кожен водій повинен слідкувати за собою та пом’ятати, що він не один на дорозі.

Крім того, впродовж всієї програми проходило інтерактивне опитування: «Що є головною причиною зростання аварійності на вітчизняних автошляхах?»

1) гуманна система покарання;

2)низький професіоналізм водіїв;

3) незадовільний стан доріг.

І за результатами інтерактивну каменем спотикання та  головною причиною аварійності є вітчизняні дороги. З думкою глядачів погодились всі експерти у студії.
Тож будемо сподіватись, що водії будуть взаємоввічливими, а запорізькі дороги вже скоро будуть відремонтовані.
Марія Єрохіна, студентка групи ДЖ-109 ІЖМК