- Університет
- Загальна інформація
- Керівництво
- Ліцензування та акредитація
- Інститути
- Фаховий коледж КПУ
- Центр підвищення кваліфікації
- Філія у місті Кременчук
- Ресурси та сервіси
- Матеріально-технічне забезпечення
- Умови доступності для навчання осіб з особливими освітніми потребами
- Гуртожиток
- Спортивний комплекс
- Навчальний відділ
- Військова кафедра
- Психологічна служба
- Лабораторія експериментальної та практичної психології
- Навчально-практичний соціальний центр Класичного приватного університету
- Юридична клініка
- Туристичний клуб "Пілігрим"
- Бібліотека КПУ
- База відпочинку
- Перелік додаткових освітніх та інших послуг, їх вартість, порядок надання та оплати
- Наукова діяльність
- Міжнародна діяльність
- Мета та напрями міжнародної діяльності
- Нормативна база міжнародної діяльності
- Навчання іноземних громадян
- Програми культурно-академічного обміну
- Професійна практика студентів за кордоном
- Співробітництво з закордонними ВНЗ та організаціями
- Участь у міжнародних проектах
- Міжнародні програми
- Інформаційне повідомлення
- Про нас / Контакти
- Соціально-виховна, профорієнтаційна діяльність
- Якість освіти
- Новини
- Вступнику
- Студенту
- Науковцю
- Contact
„Є ДЕЩО КРАЩЕ, НІЖ СИНИЦЯ В РУКАХ”
Submitted by Гість on 30 November, 2011 - 12:22
17 листопада р. у Міжнародний день студента відбувся Cьомий Український студентський фестиваль реклами.
За традицією організаторами фестивалю виступив Союз рекламістів України. Цього року у фестивалі взяли участь більше 1000 чоловік і представлено 934 конкурсні роботи.
На фестивалі були представники 67 найбільших ВНЗ з України, Росії, Білорусії та Ізраїлю.
Цього року Класичний приватний університет на фестивалі представляли Андрій Сагач та Анатолій Буглов, студенти третього курсу Інституту журналістики і масової комунікації. Хлопці взяли активну участь у фестивалі і увійшли в кілька шорт-листів (списки учасників, що претендують на перемогу) у різних номінаціях:
- у номінації „Відеореклама. Сценарій рекламного відеоролика” за роботу „FORD. Бути кращим – просто” хлопці отримали заохочувальний диплом;
- у номінації „Зупинимо туберкульоз в Україні” Сагач Андрій отримав заохочувальний диплом;
- у номінації „Фірмовий стиль” за роботу „Міська аптека” Сагач Андрій здобув друге місце.
Завдяки хлопцям Класичний приватний університет і кафедра реклами і зв’язків з громадськістю ІЖМК увійшли у почесний список переможців фестивалю.
Сподіваємося, що наступного року наш Інститут журналістики і масової комунікації буде представлений більшою кількістю учасників і це принесе ще більшу кількість нагород.
А сьогоднішнім нашим переможцям бажаємо подальших творчих успіхів, натхнення та здійснення усіх можливих рекламних проектів!!!
- 2159 reads