- Університет
- Загальна інформація
- Керівництво
- Ліцензування та акредитація
- Інститути
- Фаховий коледж КПУ
- Центр підвищення кваліфікації
- Філія у місті Кременчук
- Ресурси та сервіси
- Матеріально-технічне забезпечення
- Умови доступності для навчання осіб з особливими освітніми потребами
- Гуртожиток
- Спортивний комплекс
- Навчальний відділ
- Військова кафедра
- Психологічна служба
- Лабораторія експериментальної та практичної психології
- Навчально-практичний соціальний центр Класичного приватного університету
- Юридична клініка
- Туристичний клуб "Пілігрим"
- Бібліотека КПУ
- База відпочинку
- Перелік додаткових освітніх та інших послуг, їх вартість, порядок надання та оплати
- Наукова діяльність
- Міжнародна діяльність
- Мета та напрями міжнародної діяльності
- Нормативна база міжнародної діяльності
- Навчання іноземних громадян
- Програми культурно-академічного обміну
- Професійна практика студентів за кордоном
- Співробітництво з закордонними ВНЗ та організаціями
- Участь у міжнародних проектах
- Міжнародні програми
- Інформаційне повідомлення
- Про нас / Контакти
- Соціально-виховна, профорієнтаційна діяльність
- Якість освіти
- Новини
- Вступнику
- Студенту
- Науковцю
- Contact
СОЦІАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ОЧИМА СТУДЕНТІВ
Submitted by Гість on 19 April, 2012 - 08:16
У Києві в кінці березня відбувся 6-й Національний фестиваль соціальної реклами. Його результати та впроваджені інновації дозволили організаторам проекту говорити про нові напрями розвитку у сфері соціальної реклами. Очолювала журі Фестивалю виконавчий директор агентств і медіасервісів Atlantic Group, генеральний директор групи PROVID Тетяна Василенко, що свідчить про заявлений високий рівень заходу.
До участі у Творчому конкурсі Фестивалю надійшло понад 800 робіт від професійних рекламних агентств, фрілансерів та творчої молоді. Пишаємося тим, що Інститут журналістики і масової комунікації був гідно представлений на всеукраїнському фестивалі. Творчі роботи студента 3 курсу, Сагача Андрія сім разів увійшли до Шорт-листу Фестивалю у п’яти номінаціях: “Зупинимо туберкульоз в Україні”, “Здорова Україна”, “Соціальна реклама фондів та громадських організацій”, “Соціальна зовнішня реклама”, “Соціальна друкована реклама”.
У тематичній номінації “Здорова Україна” за роботу “Мечты иногда не сбываются” Андрій отримав третє призове місце, інші роботи були відзначені заохочувальними дипломами.
Дирекція Інституту журналістики і масової комунікації висловлює щиру подяку Андрієві за участь у Фестивалі та бажає йому творчих успіхів, злетів та перемог! Сподіваємося, що роботи студента не залишаться поза увагою найавторитетніших PR-агентств України (а може й Європи).
А поки що, пропонуємо Вам ознайомитися з призовими творчими роботами Андрія Сагача, які змушують замислитися над проблемами, на які ми подекуди “закриваємо очі”…
Дирекція ІЖМК
- 2287 reads