СОЦІАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ОЧИМА СТУДЕНТІВ

У Києві в кінці березня відбувся 6-й Національний фестиваль соціальної реклами. Його результати та впроваджені інновації дозволили організаторам проекту говорити про нові напрями розвитку у сфері соціальної реклами. Очолювала журі Фестивалю виконавчий директор агентств і медіасервісів Atlantic Group, генеральний директор групи PROVID Тетяна Василенко, що свідчить про заявлений високий рівень заходу.
До участі у Творчому конкурсі Фестивалю надійшло понад 800 робіт від професійних рекламних агентств, фрілансерів та творчої молоді. Пишаємося тим, що Інститут журналістики і масової комунікації був гідно представлений на всеукраїнському фестивалі. Творчі роботи студента 3 курсу, Сагача Андрія сім разів увійшли до Шорт-листу Фестивалю у п’яти номінаціях: “Зупинимо туберкульоз в Україні”, “Здорова Україна”, “Соціальна реклама фондів та громадських організацій”, “Соціальна зовнішня реклама”, “Соціальна друкована реклама”.
У тематичній номінації “Здорова Україна” за роботу “Мечты иногда не сбываются” Андрій отримав третє призове місце, інші роботи були відзначені заохочувальними дипломами.
Дирекція Інституту журналістики і масової комунікації висловлює щиру подяку Андрієві за участь у Фестивалі та бажає йому творчих успіхів, злетів та перемог! Сподіваємося, що роботи студента не залишаться поза увагою найавторитетніших PR-агентств України (а може й Європи).
А поки що, пропонуємо Вам ознайомитися з призовими творчими роботами Андрія Сагача, які змушують замислитися над проблемами, на які ми подекуди “закриваємо очі”…


Дирекція ІЖМК