Антипремія «Піранья в наморднику» чи гриб на 80 кв. м?

24 жовтня в Інституті журналістики і масової комунікації відбувся традиційний брейн-ринг. В аудиторії 222 зібралася інтелектуальна еліта інституту, аби продемонструвати свої розумові здібності.

На відміну від попередніх, цей брейн-ринг незвичайний: змагання було присвячено Дню працівників реклами. Студенти-рекламісти підготували презентацію, на їх погляд, найбільш вдалих рекламних роликів, щоб ознайомити  всіх присутніх з особливостями своєї майбутньої роботи.
На команди чекали різноманітні цікаві питання не тільки від організаторів конкурсу, а й від викладачів ІЖМК у вигляді відеозапитань. Гра була напруженою, до останнього моменту зберігалася інтрига: «Хто ж переможе?»
Змагання закінчилося перемогою чоловічої команди групи ДЖ-110 «Dream team», яких ми вітаємо з перемогою.
Наступна гра відбудеться за місяць.
Запрошуємо всіх бажаючих перевірити свої сили на інтелектуальному змаганні.
P.S. Студенти Інституту журналістики і масової комунікації висловлює щиру подяку заступнику голови Студентської ради Миколі Косміну за цікаві питання до гри.

 

Ірина Ярко,
Студентка групи ДЖ-110