Дистанційне навчання – нові можливості в умовах сьогодення

Інститут економіки Класичного приватного університету, як і коллеги з інших інститутів, в умовах карантину тепер працює в режим онлайн. Ще десять років тому в навчальних закладах про такі можливості не мріяли ані студенти, ані викладачі. Але з поширенням у світі нових інформаційних технологій, насамперед з появою мережі Інтернет, склалися передумови для розвитку нового напряму в освіті – дистанційного навчання для студентів.

 

 

Проректор КПУ, доктор економічних наук, професор Ольга Покатаєва: «Про актуальність розробки механізмів дистанційного навчання, яке б ґрунтувалося на комп’ютерних і телекомунікаційних технологіях, вже давно говорила світова педагогічна спільнота. Так склалося, що саме в умовах епідемії та вимушеного карантину організація дистанційного навчання –дуже актуальною. І всі педагоги прекрасно розуміють, що це – нові сучасні можливості для розвитку інтелектуального, високопрофесійного і сучасного суспільства. А ми працюємо задля успішного майбутнього наших студентів!»

Директор Інституту економіки, доктор економічних наук, професор Костянтин Салига: «Треба сказати, що всі ми маємо нормативні документи, в яких відображено інформацію щодо дистанційного навчання. Кожен студент повинен звернутися до сайту КПУ, зареєструватися у віртуальній аудиторії, а якщо це він не зробив раніше – обрати необхідні дисципліни й отримати доступ до лекцій та практичних завдань. Усі матеріали надаються нашими викладачами, які вже активно спілкуються зі студентами у «прямому ефірі» за допомогою програми «ZOOM».

Заступник директора Інституту економіки Еліна Волотко: «Викладачі Інституту економіки відкриті для спілкування, і, хочу зауважити, що не тільки під час проведення занять за розкладом. Свої запитання студенти надсилають у месенджерах Viber і Telegram, де для постійного зв’язку створено групи. А для науково-педагогічного складу Інституту економіки щотижнево проводяться online конференції, тому викладачі також мають можливість обмінюватися досвідом та вносити пропозиції щодо вдосконалення навчального процесу».