Історія інституту

ІЖМК – одна велика родина, яка об’єднала в собі креативних журналістів, професійних редакторів, винахідливих рекламістів, талановитих дизайнерів та проникливих психологів.
Усі вони різні, але живуть «під одним дахом» зі спільною любов’ю на всіх – до рідної Альма-матер. 
Початок двадцять першого століття, 2000 рік, для Класичного приватного університету відзначився посиленим розвитком своєї структури, адже саме у цей час було відкрито факультет журналістики, що здійснював підготовку висококваліфікованих спеціалістів для ЗМІ як регіонального, так і загальнонаціонального рівня.
З метою підвищення ефективності підготовки фахівців напрямків «Журналістика», «Масові комунікації» 14 лютого 2005 року було створено Інститут журналістики і масової комунікації як спільна структура разом з факультетом іноземних мов і журналістики, що з 1 вересня 2005 року відкрив двері для студентів як окремий структурний підрозділ.
Керманичем створеного Інституту став доктор філологічних наук, професор Володимир Дмитрович Буряк – автор численних наукових та художніх праць, Член Національної Спілки письменників та журналістів України, лауреат премії ім. В.Підмогильного. Володимир Дмитрович був не тільки видатним науковцем, літературознавцем, філософом, поетом та прозаїком. Він залишився у пам’яті кожного студента як надзвичайно обдарована людина та віртуозний викладач, який вражав свідомість оточуючих своїм нестандартним сприйняттям світу. 
З 2008 по 2009 рік традиції, закладені Володимиром Дмитровичем, активно підхоплює та продовжує розвивати у креативному напрямку кандидат філософських наук, професор Володимир Володимирович Глазунов.
З 2009 року Інститут журналістики  масової комунікації очолює один із провідних фахівців у галузі історичного журналістикознавства, доктор наук із соціальних комунікацій, професор Олег Вікторович Богуславський, який робить величезний внесок не лише у розвиток журналістської науки (редактор фахового науково-виробничого журналу «Держава та регіони», академік Академії наук вищої освіти України), але й турбується про майбутнє та професійну долю студентів Інституту.
2012 рік стає знаменним для Інституту журналістики і масової комунікації, адже саме у цей час при кафедрі журналістики і соціальних комунікацій відкривається нова спеціальність 8.18010019 – «Медіа-комунікації»; кафедра реклами та зв’язків з громадськістю здійснює перший у Запорізькій області випуск спеціалістів та магістрів зі зв’язків з громадськістю.
Цього ж року в Інституті журналістики і масової комунікації розширюється спектр цікавих і творчих напрямів навчання – до напрямів «журналістика», «реклама та зв’язки з громадськістю», «видавнича справа та редагування» додаються «дизайн», «психологія» та «соціальна робота», що дає можливість кожному абітурієнту обрати саме ту професію, яка стане його натхненням і покликанням упродовж усього професійного життя.
Інститут журналістики і масової комунікації об’єднав у собі суспільно важливі професії сучасності, які є найбільш творчими та креативними. Бути модним – не означає носити на собі вбрання відомих дизайнерів. Сучасні «модники» – носять почесне звання «студент Інституту журналістики і масової комунікації».