- Університет
- Загальна інформація
- Керівництво
- Ліцензування та акредитація
- Інститути
- Фаховий коледж КПУ
- Центр підвищення кваліфікації
- Філія у місті Кременчук
- Ресурси та сервіси
- Матеріально-технічне забезпечення
- Умови доступності для навчання осіб з особливими освітніми потребами
- Гуртожиток
- Спортивний комплекс
- Навчальний відділ
- Військова кафедра
- Психологічна служба
- Лабораторія експериментальної та практичної психології
- Навчально-практичний соціальний центр Класичного приватного університету
- Юридична клініка
- Туристичний клуб "Пілігрим"
- Бібліотека КПУ
- База відпочинку
- Перелік додаткових освітніх та інших послуг, їх вартість, порядок надання та оплати
- Наукова діяльність
- Міжнародна діяльність
- Мета та напрями міжнародної діяльності
- Нормативна база міжнародної діяльності
- Навчання іноземних громадян
- Програми культурно-академічного обміну
- Професійна практика студентів за кордоном
- Співробітництво з закордонними ВНЗ та організаціями
- Участь у міжнародних проектах
- Міжнародні програми
- Інформаційне повідомлення
- Про нас / Контакти
- Соціально-виховна, профорієнтаційна діяльність
- Якість освіти
- Новини
- Вступнику
- Студенту
- Науковцю
- Контакти
ДОСВІД СТУДЕНТІВ ІНСТИТУТУ УПРАВЛІННЯ КПУ В ІНТЕЛЕКТУАЛЬНІЙ ДІЛОВІЙ ГРІ „ПОГЛЯД МОЛОДІ НА ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ВИБІР УКРАЇНИ”
********
Студенти Інституту управління КПУ взяли участь у складі університетської команди в діловій грі „Погляд молоді на Європейський вибір України”, організованій комунальною установою „Запорізький обласний центр молоді” Запорізької обласної ради та Запорізького обласного осередку Всеукраїнської молодіжної громадської організації „Європейська молодь України”.
Метою проведення подібних ігор є сприяння розвитку інтелектуального потенціалу регіону, привернення уваги молоді до євроінтеграційних процесів в Україні та організація інтелектуальних форм дозвілля.
Від Інституту управління Класичного приватного університету активну участь у грі взяли Самойленко Віктор та Біліменко Сергій (студенти 4 курсу напряму підготовки „Менеджмент”). Вони отримали цікавий позитивний досвід у галузі знань щодо державотворчих та політичних аспектів управління в умовах євроінтеграції.
Ділова гра складалася з таких етапів, як: гра-квест „Карта ЄС” (журі перевіряли учасників на знання фактів з історії та сучасності різних країн, що входять до інтеграційного об’єднання ЄС); конкурс „Перезавантаження влади” (учасникам було запропоновано виокремити проблеми нашого регіону від вступу до провідного об’єднання та запропонувати нестандартні та ефективні шляхи їх подолання); дискусійний клуб (учасники змогли висловити свою думку щодо окремої проблематики на кшталт „позитивні та негативні аспекти отримання освіти в Європі”, посперечатися з учасниками, які мають протилежну думку з цього приводу та дійти згоди у кінцевому висновку).
- переглядів: 1915