Інститут економіки представив Класичний приватний університет на V всеукраїнській конференції “Uni-BizBridge”

З 26 по 29 серпня 2020 року працювала конференція “Uni-BizBridge” в роботі якої взяли участь представники Інституту економіки: к.е.н., доцент, заступник завідувача кафедри фінансів, обліку та оподаткування, учений секретар Інституту економіки Анастасія Зеркаль, к.е.н., доцент кафедри економіки Анастасія Діденко і к.е.н., доцент кафедри економіки Олена Кравець.

 

 

 

Захід організовано командою UGEN – партнером студентів у побудові професійного майбутнього. Основною метою конференції була побудова «містка» закладами освіти та запитами, з якими студенти зустрічаються на ринку праці.

Цьогоріч викладачі та представники компаній працювали в онлайн форматі. Основними темами заходу стали навчальний процес та дуальна освіта в умовах онлайн, а викладачі та представники стейкхолдерів мали можливість поділитися досвідом на вебінарах.

1. «Нові навички,знання, вміння працівників в онлайн режимі» від компанії Райффайзен Банк Аваль.

2. «Ефективність презентації» від METRO.

3. «Мотивація команди/студентів в онлайн-режимі (на прикладі команди компанії)» від JTI.

4. «Організація та оцінка ефективності віддаленої роботи» від Genesis.

5. «Як оцінити студента в режимі онлайн» від компанії AB InBevEfes.

6. «Інструменти для покращення ефективності дистанційного навчання (GoogleClassroom, Moodle)» від компанії DevEducation.

Анастасія Зеркаль, к.е.н., доцент, учений секретар Інституту економіки: «В Класичному приватному університетіпри реалізації освітніх програм економічних спеціальностей велика увага приділяється врахуванню думки всіх стейкхолдерів, інтереси яких перетинаються в освітньому процесі, тому для нас важлива думка роботодавців. На конференції було представлено TOP-компанії України. Спікери, на прикладі власного досвіду, не тільки назвали основні переваги від онлайн роботи під час навчання, але й озвучили ряд проблем, з якими зустрічаються студенти, вирішивши поєднати навчання і роботу. Щиро дякуємо UGEN за корисний досвід, активне спілкування, чудові емоції та очікуємо на продовження подібних івентів!».