- Університет
- Загальна інформація
- Керівництво
- Ліцензування та акредитація
- Інститути
- Фаховий коледж КПУ
- Центр підвищення кваліфікації
- Філія у місті Кременчук
- Ресурси та сервіси
- Матеріально-технічне забезпечення
- Умови доступності для навчання осіб з особливими освітніми потребами
- Гуртожиток
- Спортивний комплекс
- Навчальний відділ
- Військова кафедра
- Психологічна служба
- Лабораторія експериментальної та практичної психології
- Навчально-практичний соціальний центр Класичного приватного університету
- Юридична клініка
- Туристичний клуб "Пілігрим"
- Бібліотека КПУ
- База відпочинку
- Перелік додаткових освітніх та інших послуг, їх вартість, порядок надання та оплати
- Наукова діяльність
- Міжнародна діяльність
- Мета та напрями міжнародної діяльності
- Нормативна база міжнародної діяльності
- Навчання іноземних громадян
- Програми культурно-академічного обміну
- Професійна практика студентів за кордоном
- Співробітництво з закордонними ВНЗ та організаціями
- Участь у міжнародних проектах
- Міжнародні програми
- Інформаційне повідомлення
- Про нас / Контакти
- Соціально-виховна, профорієнтаційна діяльність
- Якість освіти
- Новини
- Вступнику
- Студенту
- Науковцю
- Контакти
«По суті» про вітчизняне виробництво
********
4 жовтня 2011 року студенти Інституту журналістики і масової комунікації мали нагоду ближче ознайомитись з проблемами та перспективами вітчизняного виробника. Починаючі журналісти взяли участь у прямоефірній передачі «По суті» (ТРК Запоріжжя). Тема програми – «Підтримка вітчизняного виробника».
У першому блоці передачі представник органів місцевої влади Петро Гончарук повідомив про проведення конкурсу серед місцевих товаровиробників. 29 локальних брендів вже представили на розгляд свою продукцію. Член журі конкурсу, Ліна Попова, повідомила, що нарікань на якість товарів не має. За її словами, ціна продовольчої продукції відповідає якості. До речі, такий конкурс у Запоріжжі проводиться вперше і всі бренди, які взяли у ньому участь будуть підтримуватись місцевою владою. Петро Гончарук пообіцяв представникам підприємств, що кожен учасник отримає рекламні календарі. Тобто обласна державна адміністрація допоможе вітчизняному виробнику активніше просуватись на ринку товарів.
Другий блок програми присвятили розгляду проблеми співпраці місцевих товаровиробників з великими торгівельними мережами, які не створюють сприятливих умов для співпраці. Під час обговорення було запропоновано 2 шляхи розв’язання проблеми:
Правовий шлях. Тобто узгодити надання торгової плащі на законодавчому рівні;
Діалог. Тобто проведення нарад представників торгівельних мереж та виробників з метою узгодження умов співпраці.
Усі учасники дискусії погодились, що така співпраця є дуже важливою у просуванні на ринок товарів вітчизняного виробника.
Наприкінці програми студентам ІЖМК також було надано слово. На висловлення своєї думки було запропоновано занадто мало часу, тож починаючі журналісти одразу перейшли до питань, які їх цікавили. Від експертів ми дізнались, що головними конкурентами на ринку є не європейські бренди, а невідомі виробники, які пропонують дешеву продукцію. Це було підтверджено й інтерактивним голосуванням: 222 глядача віддають перевагу дешевим товарам невідомого походження, 33 – відомим європейським маркам, та все ж більшість, 304 – обрали вітчизняного виробника. Така картина голосування показала, що заходи, направлені на підтримку регіональних підприємств, мають позитивний вплив.
На цій позитивній ноті передачу було завершено. Тож нам залишається побажати запорізьким товаровиробникам вийти не тільки на всеукраїнський ринок товарів, а й на світовий.
Марія Єрохіна, студентка 3 курсу ІЖМК
- переглядів: 2007