- Університет
- Загальна інформація
- Керівництво
- Ліцензування та акредитація
- Інститути
- Фаховий коледж КПУ
- Центр підвищення кваліфікації
- Філія у місті Кременчук
- Ресурси та сервіси
- Матеріально-технічне забезпечення
- Умови доступності для навчання осіб з особливими освітніми потребами
- Гуртожиток
- Спортивний комплекс
- Навчальний відділ
- Військова кафедра
- Психологічна служба
- Лабораторія експериментальної та практичної психології
- Навчально-практичний соціальний центр Класичного приватного університету
- Юридична клініка
- Туристичний клуб "Пілігрим"
- Бібліотека КПУ
- База відпочинку
- Перелік додаткових освітніх та інших послуг, їх вартість, порядок надання та оплати
- Наукова діяльність
- Міжнародна діяльність
- Мета та напрями міжнародної діяльності
- Нормативна база міжнародної діяльності
- Навчання іноземних громадян
- Програми культурно-академічного обміну
- Професійна практика студентів за кордоном
- Співробітництво з закордонними ВНЗ та організаціями
- Участь у міжнародних проектах
- Міжнародні програми
- Інформаційне повідомлення
- Про нас / Контакти
- Соціально-виховна, профорієнтаційна діяльність
- Якість освіти
- Новини
- Вступнику
- Студенту
- Науковцю
- Контакти
На екскурсії у ТзОВ «Видавничий будинок “Кераміст”»
********
Під час навчальної практики наша група відвідала ВБ «Кераміст». Чому саме цю типографію обрали наші студенти? Звичайно ж усім було цікаво побачити найкраще видавництво південно-східного регіону, яке оснащено високотехнологічним обладнанням та входить у «Топ-100 найприбутковіших підприємств України». Видавничий будинок приймає замовлення на поліграфічні видання будь-якого рівня складності: від візитівок до друкування справжніх книг.
На початку екскурсії нас ознайомили з раритетним обладнанням, яке звичайно вже не використовується у сучасному виробництві ‑ типографічним станком початку XX сторіччя. Далі ми відвідали виробничі відділи, в яких ознайомилися зі спеціальним технічним обладнанням, яке дає змогу виробляти якісну продукцію.
На виробництві ми були приємно вражені високим рівнем корпоративної культури, яка знайшла відображення у червоно-білих гаслах, що закликали колектив ефективно працювати, підвищувати рівень виробництва продукції та отримувати гідну заробітну плату за свою діяльність. Крім того, кожен працівник видавництва має належне забезпечення у вигляді соціального пакета.
Однак, потрібно зауважити, що навіть, на такому визначному підприємстві, як «Кераміст» є деякі недоліки, що потребують вивчення та вирішення, зокрема специфічний запах фарби може виявитися шкідливим для здоров’я працівників, особливо молодих жінок, які безпосередньо задіяні у виробництві, а також викликає незручності гучний шум, який може спричинити різні захворювання слухового апарату працівників виробництва.
У цілому ми отримали загальне уявлення про структуру поліграфічного виробництва та ознайомилися з усіма етапами друкування поліграфічної продукції.
Кафедра видавничої справи, редагування
та української філології
- переглядів: 2373