- Університет
- Загальна інформація
- Керівництво
- Ліцензування та акредитація
- Інститути
- Фаховий коледж КПУ
- Центр підвищення кваліфікації
- Філія у місті Кременчук
- Ресурси та сервіси
- Матеріально-технічне забезпечення
- Умови доступності для навчання осіб з особливими освітніми потребами
- Гуртожиток
- Спортивний комплекс
- Навчальний відділ
- Військова кафедра
- Психологічна служба
- Лабораторія експериментальної та практичної психології
- Навчально-практичний соціальний центр Класичного приватного університету
- Юридична клініка
- Туристичний клуб "Пілігрим"
- Бібліотека КПУ
- База відпочинку
- Перелік додаткових освітніх та інших послуг, їх вартість, порядок надання та оплати
- Наукова діяльність
- Міжнародна діяльність
- Мета та напрями міжнародної діяльності
- Нормативна база міжнародної діяльності
- Навчання іноземних громадян
- Програми культурно-академічного обміну
- Професійна практика студентів за кордоном
- Співробітництво з закордонними ВНЗ та організаціями
- Участь у міжнародних проектах
- Міжнародні програми
- Інформаційне повідомлення
- Про нас / Контакти
- Соціально-виховна, профорієнтаційна діяльність
- Якість освіти
- Новини
- Вступнику
- Студенту
- Науковцю
- Контакти
Студенти спеціальності «Журналістика» привезли зі Львова нові знання та враження
********
18 листопада в Українському католицькому університеті (УКУ) студентки напряму «Журналістика» Марія Підгребельна та Марія Бордюг відвідали майстер-клас від українського художника-мультиплікатора Степана Коваля, який висвітлив тему «Анімаційний сторітелінг: режисура та творення персонажу», пройшовши попередній відбір у всеукраїнській студентській кампанії.
Степан Коваль – режисер анімаційного кіно, володар cрібного ведмедя «Берлінаре-53», який посів перше місце на фестивалі «Дніпро-сінема», є керівником студії мультиплікації «Новатор-фільм».
Майстер-клас розпочався з перегляду мультиплікаційного фільму «Злидні», який Степан Коваль презентував глядачам задля ознайомлення зі своєю творчою діяльністю. Фільм знятий за мотивами гуцульської казки, в якому автор намагався висвітлити життя щасливої, заможної родини і як заздрісні сусіди-бідняги намагалися зруйнувати сімейний побут Петра та Марічки, заселивши до них вередливих створінь – злиднів. Степан Коваль наголосив: «Цей фільм саме про заздрість, про людські відносини, тобто це і було фабулою, яка закладена у сценарії».
Тож після перегляду фільму режисер анімаційного кіно, власне, і ознайомив аудиторію з поняттям «сторітелінг». На його думку, визначення цього терміна більш відноситься до лірника, казкаря, кобзаря, який має можливість розповідати історії, де послідовно описуються події та вчинки героїв. «В анімаційному кіно немає випадкових елементів у кадрі, тому будь-яке почуття, емоцію кожен режисер, кожен художник знаходить на вершині свого сприйняття», – наголосив Степан Коваль. У будь-якому анімаційному фільмі історія повинна бути простою, аби була зрозуміла всім глядачам.
Також він ознайомив студентів з історією мультиплікаційних фільмів та продемонстрував таблицю Уолта Діснея, яка є головною підказкою для мультиплікатора при створенні персонажа.
Наостанок Степан Коваль продемонстрував слухачам своє нове мультиплікаційне творіння під назвою "Професіонали". Проект розрахований на дітей середнього шкільного віку. Кожна міні-серія мультфільму демонструє переваги та недоліки тієї чи іншої професії, що допомагає школярам осягнути реалії дорослого життя – цікавий профорієнтаційний підхід)
Пізнавальна складова є у кожному мультфільмі, який створив "невгамовний" мультиплікатор Степан Коваль, тому саме на таких режисерів анімаційного кіно слід рівнятися всім початківцям, які прагнуть пізнати тонкощі цієї нелегкої , творчої професії.
Захід організований кафедрою медіакомунікацій Українського католицького університету за сприяння Фонду розвитку українських ЗМІ Посольства Сполучених Штатів Америки.
Марія Підгребельна,
студентка ІV курсу спеціальності «Журналістика»
Фото: М. Підгребельна, М. Бордюг
P.S. Кафедра журналістики і соціальних комунікацій ІЖМК пишається своїми студентами і висловлює подяку за ініціативність та пошук нових навчальних горизонтів
- переглядів: 2272