- Університет
- Загальна інформація
- Керівництво
- Ліцензування та акредитація
- Інститути
- Фаховий коледж КПУ
- Центр підвищення кваліфікації
- Філія у місті Кременчук
- Ресурси та сервіси
- Матеріально-технічне забезпечення
- Умови доступності для навчання осіб з особливими освітніми потребами
- Гуртожиток
- Спортивний комплекс
- Навчальний відділ
- Військова кафедра
- Психологічна служба
- Лабораторія експериментальної та практичної психології
- Навчально-практичний соціальний центр Класичного приватного університету
- Юридична клініка
- Туристичний клуб "Пілігрим"
- Бібліотека КПУ
- База відпочинку
- Перелік додаткових освітніх та інших послуг, їх вартість, порядок надання та оплати
- Наукова діяльність
- Міжнародна діяльність
- Мета та напрями міжнародної діяльності
- Нормативна база міжнародної діяльності
- Навчання іноземних громадян
- Програми культурно-академічного обміну
- Професійна практика студентів за кордоном
- Співробітництво з закордонними ВНЗ та організаціями
- Участь у міжнародних проектах
- Міжнародні програми
- Інформаційне повідомлення
- Про нас / Контакти
- Соціально-виховна, профорієнтаційна діяльність
- Якість освіти
- Новини
- Вступнику
- Студенту
- Науковцю
- Контакти
Як студенти-рекламісти в журналіста “Суботи +” інтерв’ю брали
********
Допитливі студенти – майбутні спеціалісти в галузі реклами та зв’язків із громадськістю та видавничої справи поспілкувалися з журналістом однієї з найвідоміших та найпопулярніших у регіоні газет “Субота +”, Яною Мілановою. Про будні роботи журналіста, досвід у сфері рекламної діяльності, стан рекламного ринку Запоріжжя, а також студентські роки випусниця КПУ могла розповідати годинами. Однак студентів, які вже за кілька років стануть справжніми конкурентами сьогоднішніх “акул” рекламного ринку нашого міста та України, більше цікавили перспективи майбутнього працевлаштування.
У відповідь на запитання, гостя наголосила, що рекомендує починати працювати ще зі студентських років, адже знання, які дають за навчальною партою мають підкріплюватися практикою. Тим більше, це актуально для фахівців у сфері медіа, яким потрібно постійно працювати не лише над розширенням власного кругозору читаючи книжки, а й займатися професійним зростанням відвідуючи тренінги, проходячи майстер-класи, беручи участь у конкурсах, “відточуючи” свій стиль письма. Під час виступу було розкрито секрет журналістської “кухні”: щоб стати рівним членом медіа співтовариства регіону, треба по-перше, бажати щось робити, орієнтуватися у житті країни та суспільства. По-друге, необхідно любити читати, постійно самовдосконалюватися. Особливе значення має також стійкість у стресових ситуаціях, адже працювати доводиться з дня на день у динамічних умовах.
Цікавим для аудиторії був ще й той факт, що Яна – випускниця Інституту журналістики і масової комунікації, дипломований журналіст, за плечима якої не одна цікава студентська історія. Деякими з них дівчина також поділилался з аудиторією. На сам кінець на запитання Аліни Дернової, студентки ІІ курсу ІЖМК: “Журналістика – це професія, чи покликання?”, журналіст-практик відповіла: “у журналістиці ці поняття є невід’ємними одне від одного”.
Тож слідуйте за своїм покликанням, і вперто йдіть до мети!
Анна Кішмар, студентка ІІ курсу ІЖМК,
Фото: Світлана Назаренко, студентка ІІІ курсу ІЖМК
- переглядів: 1993