Краще багато роботи, ніж повна її відсутність

Завойовують телеефір зовсім не голлівудською зовнішністю – для роботи на телебаченні стане в нагоді відповідальність, гнучкість, креатив, приємний тембр голосу, лаконічність, швидке реагування на форс-мажорні обставини, переконливість і багато-багато інших якостей. У наш час телеканали змушені боротися за свого глядача "картинкою". Це той засіб інформації, успіх якого оцінюється винятково на основі аудиторії, яка дивиться телевізор.

 

 

Про телебачення не з книжок, а з власного досвіду добре знає відомий кіно-, теле- продюсер, автор успішних проектів – Максим Онопрієнко. За його плечима чимало повнометражних художніх, документальних фільмів, телесеріалів та реаліті-шоу. Нині Макс – генеральний директор Телеканал TV5. Саме під його керівництвом на телеканалі відбувся ребрендинг, було оновлено технічну базу, змінилася мережа мовлення, почалося виробництво документальних фільмів, які вже встигли полюбитися запоріжцям.
Сьогодні на МедіаВишкіл Максим Онопрієнко не лише ділився власним досвідом із вишкільнятами, а й відкрив для них "секрети" телевізійного виробництва. Так, хлопці та дівчата побачили телевізійний контент в іншому ракурсі, дізналися багато цікавого про аудіовізуальну продукцію з якої формується ефірна сітка, поговорили про специфіку аудиторії та свого роду комерційний договір виробника медіаконтенту і глядачів – формат.

Тож, якщо раптом надумаєте пов’язати своє життя з телебаченням, будьте готові завжди тримати руку на пульсі. Тільки занурившись у роботу з головою можна досягти успіху. Не забувайте, м'язи рота самі по собі як треба не запрацюють.
Поки вишкільнята чаювали, тим часом до Інституту журналістики і масової комунікації завітала наступна гостя. У її професійній валізці – викладання у ВНЗ, десятки, а то й сотні матеріалів, робота у різноманітних ЗМІ. Знайомтеся – спеціаліст з інформаційної діяльності Запорізького обласного методичного центру культури і мистецтв – Ганна Курнацька.
Разом з Анною Миколаївною молоді журналісти з головою занурилися у прес-службу. Говорили про: підрозділ державної установи, органи влади, корпорації, фірми, підприємства, організації, що здійснюють взаємодію даної структури зі ЗМІ. Та не просто говорили, а й вчилися шукати інформаційні приводи, відкрили для себе "світ" брифінгів, прес-конференцій, коментарів, офіційних документів, проаналізували ведення сторінок організації і керівника в соціальних мережах.

Також вишкільнята спробували себе у ролі прес-служби мерії, школи, громадської організації і навіть компанії "Apple", а ще разом із медіатренеркою повчилися писати інформаційні повідомлення для преси – прес-релізи.
Ця п’ятниця була для вишкільнят досить насиченою і багатою на плоди журналістської кухні. Перше зерно посіяно, а що з цього вийде покаже час. А для того, щоб даремно не гаяти дорогоцінні хвилини – повний вперед за новим багажем знань, умінь та прагнень до особистісного самовдосконалення. Завжди впевнено йдіть за своєю мрією і знайдете себе!

За "секретами" журналістської "кухні" спостерігала Ірина Ярко
Фото: Роман Коробський