- Університет
- Загальна інформація
- Керівництво
- Ліцензування та акредитація
- Інститути
- Фаховий коледж КПУ
- Центр підвищення кваліфікації
- Філія у місті Кременчук
- Ресурси та сервіси
- Матеріально-технічне забезпечення
- Умови доступності для навчання осіб з особливими освітніми потребами
- Гуртожиток
- Спортивний комплекс
- Навчальний відділ
- Військова кафедра
- Психологічна служба
- Лабораторія експериментальної та практичної психології
- Навчально-практичний соціальний центр Класичного приватного університету
- Юридична клініка
- Туристичний клуб "Пілігрим"
- Бібліотека КПУ
- База відпочинку
- Перелік додаткових освітніх та інших послуг, їх вартість, порядок надання та оплати
- Наукова діяльність
- Міжнародна діяльність
- Мета та напрями міжнародної діяльності
- Нормативна база міжнародної діяльності
- Навчання іноземних громадян
- Програми культурно-академічного обміну
- Професійна практика студентів за кордоном
- Співробітництво з закордонними ВНЗ та організаціями
- Участь у міжнародних проектах
- Міжнародні програми
- Інформаційне повідомлення
- Про нас / Контакти
- Соціально-виховна, профорієнтаційна діяльність
- Якість освіти
- Новини
- Вступнику
- Студенту
- Науковцю
- Контакти
Наукові публікації викладачів Scopus, Web of Science Core Collection
********
1. Pokatayeva, O., Diachenko, M., & Kravchenko, V. (2020). Problem of professional training of future economistists for development of national economy under conditions of European integration. Baltic Journal of Economic Studies, 6(5), 148–154. https://doi.org/10.30525/2256-0742/2020-6-5-148-154.
2. Frumkina, А., Diachenko, М. Polyezhayev, Yu., Savina, N., Hadi F. (2020). Readiness of future teachers for integrated teaching of educational subjects in foreign language. Revista Práxis Educacional, Vitória da Conquista, Bahia, Brasil, v. 16, n. 38, p. 502–514, jan./mar. Doi: https://doi.org/10.22481/praxisedu.v16i38.6023. URL: https://periodicos2.uesb.br/index.php/praxis/article/view/6023/4513.
3. Oharenko V., Pokatayeva O., Diachenko M. The management aspect of training future heads of educational institutions for economic activity. Baltic Journal of Economic Studies. 2022. Vol. 8 No. 1. Р. 111–117. DOI: https://doi.org/10.30525/2256-0742/2022-8-1-111-117.
4. Zhurat, Y., Doroshenko, T., Shaposhnikova, I., Paguta, T., Bader, S., & Sushchenko, T. (2021). Essential Characteristics of a Primary School Teacher as a Subject of Creative Pedagogical Activity. Revista Romaneasca Pentru Educatie Multidimensionala, 13(3), 319-332. https://doi.org/10.18662/rrem/13.3/454
5. Byrka, M., Sushchenko, A., & Lukashiv, T. (2019). Сomponents of ICT competence of teachers of mathematics and informatics. Information Technologies and Learning Tools, 74(6), 225-237. Doi: https://doi.org/10.33407/itlt.v74i6.3258 (Web of Science)
6. Byrka, M.F., Sushchenko, A.V., Svatiev, A.V. Mazin, V.M., & Veritov, O.I. (2021). A New Dimension of Learning in Higher Education: Algorithmic Thinking. Propósitos y Representaciones, 9(SPE2), e990. Doi: http://dx.doi.org/10.20511/pyr2021.v9nSPE2.990
7. Symonenko, S., Zaitseva, N., Vynogradova, M., Osadchyi, V. and Sushchenko, A. Application of ICT tools in teaching American English for computer science students in the context of global challenges (2021). https://iopscience.iop.org/article/10.1088/1742-6596/1840/1/012048
- переглядів: 283